Indkøbskurv
✓ Hurtig levering ✓ Diskret pakket ✓ Lave priser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Disse vilkår gælder mellem dig, som bestiller (kunde) og os, som sælger (virksomhed).

WooMe.dk / BM I Växjö AB, orgnr 559369-8995 (Adress Västra Esplanaden 8 B , 352 31 Växjö)

Købsinformation

Er du under 18 år, skal du have tilladelse af en værge for at bestille hos os. Når du handler via internettet, gælder Købeloven og Forbrugeraftaleloven. Alle forsøg på bedrageri politianmeldes. Vi forbeholder os ret til at ophæve et køb ved mistanke om bedrageri.

Ordrebekræftelse

En ordrebekræftelse sendes ud via mail, når du har afsluttet din bestilling. Der finder du oplysninger om, hvad du har købt med priser og fragtomkostninger, og hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, får du en estimeret leveringstid på din forsendelse (1-2 arbejdsdage). Vi sender også en besked, når varen er sendt fra vores lager med informationer om forventet leveringsdato og eventuelt pakke-id for pakken hos Instabox, Postnord, Bring.

Priser

Priserne er i danske kroner. Moms er inkluderet på alle varer med 25 %. Alle priser vises inklusive moms på hjemmesiden.

Betaling

Klarna Checkout

Klarna Checkout gør det nemt, fleksibelt og trygt at handle på internettet. Du skal blot indtaste nogle få persondata, så du kan identificere dig og vælge den ønskede betalingsmetode, der omfatter alternativerne faktura, konto samt kortbetaling. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Fragt & Levering

Leveringsalternativ

Vi samarbejder med Instabox, Postnord og Bring for at sikre den bedste levering til dig. Normal leveringstid på varer, som er på lager, er 1-2 arbejdsdage fra vi har modtaget din bestilling. Bestillinger afgivet før kl. 15.00 bliver sendt fra os samme dag!

Leveringsmetode

Vi sender vores pakker med din valgte speditør. Når du har indtastet dit mobilnummer i feltet, får du automatisk en SMS, når pakken er ankommet til dit nærmeste afhentningssted. Pakken bliver afleveret ved dit lokale postkontor, men mindre du har valgt hjemmelevering.

Uafhentede pakker

Hvis pakken ikke bliver hentet indenfor tidsfristen vil du blive debiteret 149,- for at dække vores håndteringsomkostninger når vi modtager returen.

Reklamationer og fortrydelsesret

Fortrydelseret

Som privatperson har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Består ordren af flere partier eller dele, udløberfortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Åbent køb og Returnering

  •  Du får sendt returlabelen til din e-mailadresse (returfragt 69 kr).
  • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
  • Produktet må ikke bruges før returnering

Pengene tilbagebetales, når returforsendelsen er blevet håndteret och godkent. Justeringer på fakturaen varetages af Klarna.

Bemærk at forhandlere og virksomheder ikke er dækket af åbent køb, retur og bytterettigheder.

Reklamation

Når du handler hos os som privatperson, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid”. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger.

ØVRIGT

Sikkerhed og håndtering af kundeoplysninger/Persondatapolitik

Når du foretager din bestilling hos os, giver du os dine personlige oplysninger såsom navn, adresse og telefonnummer. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

I forbindelse med din registrering og bestilling godkender du, at vi lagrer og bruger dine oplysninger i vores virksomhed for at fuldføre vores tiltag i forhold til dig. Vi dokumenterer den kommunikation, vi har med dig, for at give den service, som du forventer af os. Hvis du vil have vores nyhedsbrev, sender vi informationer og produkttilbud til dig via email eller sms. Dette kan nemt afmeldes via det aktuelle nyhedsbrev eller via kontakt med vores kundeservice.

Personoplysningerne registreres hos WooMe.dk (BM I Växjö AB) og opbevares i fem år, hvorefteroplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Ifølge Databeskyttelsesloven har du ret til at få oplysninger om den information, vi har registreret om dig. Er den forkert, ufuldstændig eller irrelevant, kan du forlange, at informationerne bliver rettet eller fjernet. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere ernødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.

Ved uenighed

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk .