Handelsbetingelser
Disse vilkår gælder mellem dig, som bestiller (kunde) og os, som sælger (virksomhed).
WooMe.dk / Doggie.se Europe, orgnr 559369-8995 (Adress Mossvägen 10, 314 41 Torup)
Købsinformation
Er du under 18 år, skal du have tilladelse af en værge for at bestille hos os. Når du handler via internettet, gælder Købeloven og Forbrugeraftaleloven. Alle forsøg på bedrageri politianmeldes. Vi forbeholder os ret til at ophæve et køb ved mistanke om bedrageri.
Ordrebekræftelse
En ordrebekræftelse sendes ud via mail, når du har afsluttet din bestilling. Der finder du oplysninger om, hvad du har købt, med priser og fragtomkostninger, og hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, får du en estimeret leveringstid på din forsendelse (1-2 arbejdsdage). Vi sender også en besked, når varen er sendt fra vores lager, med informationer om forventet leveringsdato og eventuelt pakke-id for pakken hos Instabox, Postnord, Bring.
Priser
Priserne er i danske kroner. Moms er inkluderet på alle varer med 25 %. Alle priser vises inklusive moms på hjemmesiden.
Betaling
Klarna Checkout
Klarna Checkout gør det nemt, fleksibelt og trygt at handle på internettet. Du skal blot indtaste nogle få persondata, så du kan identificere dig, og vælge den ønskede betalingsmetode, der omfatter alternativerne faktura-, konto- samt kortbetaling. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Fragt & Levering
Leveringsalternativ
Vi samarbejder med Instabox, Postnord og Bring for at sikre den bedste levering til dig. Normal leveringstid på varer, som er på lager, er 1-2 arbejdsdage, fra vi har modtaget din bestilling. Bestillinger afgivet før kl. 15.00 bliver sendt fra os samme dag!
Leveringsmetode
Vi sender vores pakker med din valgte speditør. Når du har indtastet dit mobilnummer i feltet, får du automatisk en SMS, når pakken er ankommet til dit nærmeste afhentningssted. Pakken bliver afleveret ved dit lokale postkontor, medmindre du har valgt hjemmelevering.
Uafhentede pakker
Hvis pakken ikke bliver hentet inden for tidsfristen, vil du blive debiteret 149,- for at dække vores håndteringsomkostninger, når vi modtager returen.
Reklamationer & Fortrydelsesret
Fortrydelseret
Som privatperson har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber, 14 dage efter den dag du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen, fra den dag du modtager den sidste vare. Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen, 14 dage efter den da, du modtager det sidste parti eller den sidste del. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Åbent køb & Returnering
- Du får sendt returlabelen til din e-mailadresse (returfragt 69 kr).
- Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
- Produktet må ikke bruges før returnering
Pengene tilbagebetales, når returforsendelsen er blevet håndteret og godkendt. Justeringer på fakturaen varetages af Klarna.
Bemærk, at forhandlere og virksomheder ikke er dækket af åbent køb, retur og bytterettigheder.
Reklamation
Når du handler hos os som privatperson, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid". Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger.
ØVRIGT
Sikkerhed og håndtering af kundeoplysninger/Persondatapolitik
Når du foretager din bestilling hos os, giver du os dine personlige oplysninger såsom navn, adresse og telefonnummer. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
I forbindelse med din registrering og bestilling godkender du, at vi lagrer og bruger dine oplysninger i vores virksomhed for at fuldføre vores tiltag i forhold til dig. Vi dokumenterer den kommunikation, vi har med dig, for at give den service, du forventer af os. Hvis du vil have vores nyhedsbrev, sender vi informationer og produkttilbud til dig via e-mail eller sms. Dette kan nemt afmeldes via det aktuelle nyhedsbrev eller via kontakt med vores kundeservice.
Personoplysningerne registreres hos Woome.dk (Doggie.se Europe) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Ifølge Databeskyttelsesloven har du ret til at få oplysninger om den information, vi har registreret om dig. Er den forkert, ufuldstændig eller irrelevant, kan du forlange, at informationerne bliver rettet eller fjernet. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.
Ved uenighed
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk